HÍRLEVÉL FELÍRATKOZÁS:

Valamire készül a Szentkirályi Dátum: 2015.04.24.

A Kékkútival együtt. Több forgatókönyv is szóva jöhet. 

szki A magyar ásványvízpiac két nagy szereplője, a Szentkirályi és a Kékkúti márkát a Nestlétől nemrégiben  megvásárló - cseh - Karlovarské Minerální Vody (KMV) - írja a Világgazdaság. A cikk szerint egyelőre nem  lehet tudni, hogy felvásárlásról vagy valamilyen együttműködést jelent-e be a két cég.

 A KMV Kelet- és Közép-Európa legnagyobb ásványvíz-palackozója, és a magyar piacra való belépés előtt  Csehországon kívül Szlovákiában, Ausztriában, Németországban, Lengyelországban és Ukrajnában volt  jelen. A Szentkirályit tulajdonló és irányító Balogh Levente a lapnak a Szentkirályira korábban tett  felvásárlási ajánlatokról azt mondta: : „Jó döntés volt, hogy nem fogadtam el, mert megtarthattam az  országnak. Persze vannak olyan periódusok, amikor megbánja az ember, és vannak olyanok is, amikor pedig  nem.” A Szentkirályi remekül teljesít: tavaly csaknem 10 százalékos bővüléssel 9,6 milliárd forint árbevételt  ért el, és a piac több mint 20 százalékát tudhatta magáénak. (A teljes cikket itt olvashatja el.) 

A Mindenár.hu szerint a Kékkúti által forgalmazott Theodora 1,5 literes palackjai akciósan 70-80 forintba kerülnek, a normál áruk pedig 90-120 forint között szóródott az utóbbi egy évben. A Szentkirályi 1,5 literes palackjai ritkán mentek 80 forint alá, a 85 forintos akciós ár az jó vételnek számított, akciósan leginkább 90-100 forintért adták, a normál ár pedig ennél a víznél is 100-120 forint volt. 

Főoldal
Heti elemzés
Együttműködő partnereink: cafeblog eletforma.hu wessling
Hogyan működik az oldal? Heti elemzés Kapcsolat Mindenár blog Hírlevél-feliratkozás