HÍRLEVÉL FELÍRATKOZÁS:

Minek örülnének a magyar vásárlók? Dátum: 2015.04.30.

Annak ellenére, hogy a magyar vásárlók több mint fele nyitott arra, hogy online vegyen napi fogyasztási cikket, a lakosság 62 százaléka - ami a globális átlagnál egy százalékkal magasabb - fontosnak tartja, hogy élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket - derült ki a piackutató Nielsen szerdán közzétett kutatásából, amely választ ad arra is, mire vágynak a magyar vásárlók. 

A magyarok többsége (52 százalék) szerint az élelmiszerek vásárlása kellemes bolti időtöltés saját maga, illetve családja számára - derül ki a Nielsen piackutató globális felméréséből, amelynek keretében több mint 30 ezer internetezőt faggttak hatvan országban, Európa mellett Ázsiában és Óceániában, Észak- és Dél-Amerikában, Közép-Keleten valamint Afrikában.

Forrás: Wikipedia

A felmérés szerint összességében vegyi termékeket többen terveznek venni a neten, mint élelmiszert, Magyarországon a válaszadók legnagyobb arányban tusfürdőt, kozmetikumot és dezodort vennének. A kutatás rámutatott arra is, hogy az interneten vásárló megkérdezettek többsége házhoz szállítás helyett az üzletben, illetve más helyszínen személyesen veszi át az online megrendelt terméket.

A Nielsen szerint a felmérés eredménye egyúttal azt is jelzi, hogy az internetes vásárlás és a valódi boltok határai ötvözhetők, ami által különböző új módok állnak a gyártók és kereskedők rendelkezésére a vevők megnyeréséhez. A piackutató cég úgy véli, a legsikeresebb kiskereskedők és gyártók összekötik a fizikailag érzékelhető világot a virtuálissal, használják az új technológiákat, vevőik elvárásait pedig ott és akkor elégítik ki, ahol és amikor azok vásárolni akarnak. Ilyen digitális megoldások lehetnek az online vagy mobil kuponok, wifi, vagy számítógép az eladótérben, hogy tájékozódhassanak a bolti választékon túl elérhető, online megrendelhető termékekről.
A magyar vásárlók legnagyobb arányban, 67 százalékban ez utóbbi megoldásnak örülnének a kutatás szerint. (MTI) 

Érdekes Mindenár.hu-cikkek az elmúlt napokból:

Nyers tejet inna? Tartsa be ezeket a szabályokat!

Rákaptunk a diszkontokra

Új lisztnek örülhetnek a gluténérzékenyek

Főoldal
Heti elemzés
Együttműködő partnereink: cafeblog eletforma.hu wessling
Hogyan működik az oldal? Heti elemzés Kapcsolat Mindenár blog Hírlevél-feliratkozás