HÍRLEVÉL FELÍRATKOZÁS:
Pofon a kereskedelmi adóknak | Dátum: 2015.09.01. |
A kereskedelmi csatornák tévéreklámjaitól jobban dagadnak a gyerekek, mint a sima tévénézéstől - ausztrál kutatók szerint. Ausztrál kutatók a televíziós reklámok gyermekek étrendjére gyakorolt hatását vizsgálták, a reklámokat megkülönböztették a sima tévénézéstől. Az online felmérésben 10 és 16 év közötti gyerekeket kérdeztek a tévénézési szokásaikról, és arról, hogy milyen gyakran fogyasztanak 12 fajta gyakran reklámozott egészségtelen ételt és italt. A tévénézés és az egészségtelen ételek fogyasztása közötti összefüggés erősebb volt azoknál, akik a leginkább kereskedelmi televíziót nézték, és így jobban ki voltak téve a reklámoknak - idézi a gyermekkori elhízással foglalkozó Pediatric Obesity című tudományos folyóiratban megjelent eredményeket az Élelmiszerbiztonsági Szemelvények legfrisebb száma. Az ausztrál kutatók szerint a tévéreklámok és a gyermekek egészségtelen táplálkozása közötti összefüggés miatt állami beavatkozással kellene mérsékelni a gyermeket célzó reklámok mennyiségét. Ha a boltláncok legfontosabb heti akciós termékeinek árára kíváncsi, nézze meg a Mindenár.hu főoldalát. A felső sorban az áruházak logójára kattintva jönnek elő az adott áruház akciós termékei, amelyek között - a bal oszlopban található felsorolás alapján - kategóriánként is lehet keresgélni. Ha tetszett a cikk, akkor kövessen minket a Facebookon is! |
Együttműködő partnereink: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Hogyan működik az oldal? | ![]() |
Heti elemzés | ![]() |
Kapcsolat | ![]() |
Mindenár blog | ![]() |
Hírlevél-feliratkozás |
Minden jog fenntartva. All rights reserved. Copyright©2013. Mindenár.hu |