HÍRLEVÉL FELÍRATKOZÁS:

Pofon a kereskedelmi adóknak Dátum: 2015.09.01.

A kereskedelmi csatornák tévéreklámjaitól jobban dagadnak a gyerekek, mint a sima tévénézéstől - ausztrál kutatók szerint.

Ausztrál kutatók a televíziós reklámok gyermekek étrendjére gyakorolt hatását vizsgálták, a reklámokat megkülönböztették a sima tévénézéstől. Az online felmérésben 10 és 16 év közötti gyerekeket kérdeztek a tévénézési szokásaikról, és arról, hogy milyen gyakran fogyasztanak 12 fajta gyakran reklámozott egészségtelen ételt és italt.

diet-695723 1280

A tévénézés és az egészségtelen ételek fogyasztása közötti összefüggés erősebb volt azoknál, akik a leginkább kereskedelmi televíziót nézték, és így jobban ki voltak téve a reklámoknak - idézi a gyermekkori elhízással foglalkozó Pediatric Obesity című tudományos folyóiratban megjelent eredményeket az Élelmiszerbiztonsági Szemelvények legfrisebb száma.

Az ausztrál kutatók szerint a tévéreklámok és a gyermekek egészségtelen táplálkozása közötti összefüggés miatt állami beavatkozással kellene mérsékelni a gyermeket célzó reklámok mennyiségét.

Ha a boltláncok legfontosabb heti akciós termékeinek árára kíváncsi, nézze meg a Mindenár.hu főoldalát. A felső sorban az áruházak logójára kattintva jönnek elő az adott áruház akciós termékei, amelyek között - a bal oszlopban található felsorolás alapján - kategóriánként is lehet keresgélni.

Ha tetszett a cikk, akkor kövessen minket a Facebookon is!

Főoldal
Heti elemzés
Együttműködő partnereink: cafeblog eletforma.hu wessling
Hogyan működik az oldal? Heti elemzés Kapcsolat Mindenár blog Hírlevél-feliratkozás