HÍRLEVÉL FELÍRATKOZÁS:
A Tesco lenyomta a szexet | Dátum: 2015.09.18. |
A Tesco előrébb áll a Google-statisztikában, mint a szex. Mondjuk a Tescónál is vannak jobbak. A menekültválság apropóján érdekes összeállítás közölt a 444.hu. A cikkből kiderül, hogy a Google-keresések alapján milyenek az magyar olvasói igények. Kiderült, hogy a „menekült”, a „migráns”, a „bevándorló” és főleg a „menekültek” szavakra sokkal többen keresnek, mint korábban, de ezek közelében sincsenek a legnépszerűbb szavaknak. Az első helyen a "wellness" áll, a második a "pizza", a harmadik a "Neptun", a negyedik pedig a Tesco, amely megelőzi a "szex"-et. A részleteket itt olvashatja el. Ha a boltláncok legfontosabb heti akciós termékeinek árára kíváncsi, nézze meg a Mindenár.hu főoldalát. A felső sorban az áruházak logójára kattintva jönnek elő az adott áruház akciós termékei, amelyek között - a bal oszlopban található felsorolás alapján - kategóriánként is lehet keresgélni. Ha tetszett a cikk, akkor kövessen minket a Facebookon is! |
Együttműködő partnereink: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Hogyan működik az oldal? | ![]() |
Heti elemzés | ![]() |
Kapcsolat | ![]() |
Mindenár blog | ![]() |
Hírlevél-feliratkozás |
Minden jog fenntartva. All rights reserved. Copyright©2013. Mindenár.hu |