HÍRLEVÉL FELÍRATKOZÁS:

A Tesco lenyomta a szexet Dátum: 2015.09.18.

A Tesco előrébb áll a Google-statisztikában, mint a szex. Mondjuk a Tescónál is vannak jobbak.

A menekültválság apropóján érdekes összeállítás közölt a 444.hu. A cikkből kiderül, hogy a Google-keresések alapján milyenek az magyar olvasói igények.

tesc

Kiderült, hogy a „menekült”, a „migráns”, a „bevándorló” és főleg a „menekültek” szavakra sokkal többen keresnek, mint korábban, de ezek közelében sincsenek a legnépszerűbb szavaknak.

Az első helyen a "wellness" áll, a második a "pizza", a harmadik a "Neptun", a negyedik pedig a Tesco, amely megelőzi a "szex"-et. A részleteket itt olvashatja el

Ha a boltláncok legfontosabb heti akciós termékeinek árára kíváncsi, nézze meg a Mindenár.hu főoldalát. A felső sorban az áruházak logójára kattintva jönnek elő az adott áruház akciós termékei, amelyek között - a bal oszlopban található felsorolás alapján - kategóriánként is lehet keresgélni.

Ha tetszett a cikk, akkor kövessen minket a Facebookon is!

Főoldal
Heti elemzés
Együttműködő partnereink: cafeblog eletforma.hu wessling
Hogyan működik az oldal? Heti elemzés Kapcsolat Mindenár blog Hírlevél-feliratkozás