HÍRLEVÉL FELÍRATKOZÁS:
A Lidl célja: több mint 30 000 000 000 000 forintos bevétel | Dátum: 2015.10.22. |
Hirdetés A Lidl-üzleteket működtető német Schwarz-csoport célja, hogy a következő öt évben elérje a 100 milliárd eurós bevételt. Ez mai árfolyamon több mint 30 ezer milliárd forint. Komoly fejlődést tervez a következő időszakban a Lidl-hálózat és a Kaufland-boltok tulajdonosa, a német Schwarz-csoport - nyilatkozta Klaus Gehrig, a társaság elnöke a holland MT gazdasági lapnak az IDG Retail Analyis kiskereskedelmi szakportál szerint. Gehrig azt mondta: a cél, hogy a következő öt évben elérjék az évi 100 milliárd eurós árbevételt. Ez jelentős növekedést jelentene, tavaly ugyanis közel 80 milliárd eurós bevételt ért el a vállalat, ami egyébként 7 százalékos többletnek felelt meg éves szinten. A célul kitűzött 100 milliárd euró óriási összeg: mostani árfolyamon több mint 30 ezer milliárd forintot jelent, és lényegében megegyezik a tavalyi magyar GDP-vel. Online bolt Németországban Az elnök szerint a Lidl üzleti koncepciójának nincsenek határai, és a célul kitűzött bevétel elérése érdekében több országban, köztük Franciaországban és az Egyesült Államokban terjeszkednek a jövőben. Gehrig szerint az amerikai piacon 2018-ban jelenhet meg a társaság, és jelezte, hogy a piacra lépés drága és az amerikai lakosság igényeinek megfelelő termékpalettával kell elindulni. A vállalat Németországban elindította az online szolgáltatását. A Lidl Németországban elérhető online boltjában egyelőre korlátozott a termékkör, teákat, borokat, kávéféleségeket, olajat, állateledelt lehet vásárolni, a kiszállítás 4,95 euróért végzi a DHL gyorsposta-szolgáltató. Sikerpékségek Gehrig beszélt arról is, hogy az eddigi növekedésben fontos szerepet játszott a bővülő termékpaletta, a friss áruk népszerűsége, valamint hozzájárult a növekedéshez a boltokon belül kialakított pékségek sikere is. A bolton belüli pékségeket többek között Magyarországon tesztelte a Lidl. Kezdetben csak előre csomagolt péksüteményeket árultak a magyarországi üzletekben, ám az elmúlt években már az üzletek többségében a saját sütödében készült pékárukat kínálta a boltlánc. Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke még 2012 végén erről azt nyilatkozta, rendkívül nagy projekt volt a pékségek kialakítása, kilenc hónap alatt 147 egységben hoztak létre pékrészleget a bolton belül. Tavaly nyáron a Lidl bejelentette, hogy a bolti pékségek sikere miatt nagy-britanniai üzletek is kapnak saját pékrészleget, erre pedig komoly összeget, 220 millió fontot költ a társaság. A bolton belüli pékségek létjogosultságát jelzi az is, hogy több nagy lánc, köztük a Lidl egyik legnagyobb riválisa, az Aldi is saját sütödéket tett a boltjaiba. Az Aldi mellett a Tescónak, a CBA-nak, a Sparnak, a Pennynek, az Auchannak is sok boltjában működik saját pékség. |
Együttműködő partnereink: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Hogyan működik az oldal? | ![]() |
Heti elemzés | ![]() |
Kapcsolat | ![]() |
Mindenár blog | ![]() |
Hírlevél-feliratkozás |
Minden jog fenntartva. All rights reserved. Copyright©2013. Mindenár.hu |