HÍRLEVÉL FELÍRATKOZÁS:

A jövő boltjait építi a Lidl Dátum: 2015.11.13.

Nagyszabású boltfejlesztésbe kezd a Lidl az Egyesült Királyságban. A diszkontáruház a tehetős vásárlókat is célba veszi.

Hirdetés

A Lidl az Egyesült Királyságban a következő három évben 1,5 milliárd fontot szán a terjeszkedésre. A "Jövő üzlete" néven futó boltfejlesztés keretében egy sor újítást tervez az újonnan megnyíló boltokban, és a meglévő üzletek közül is mintegy 150-et felújít.

Az új boltok energiatakarékos rendszerrel működnek majd, vécé, mosdó is lesz bennük, illetve pelenkázó. Megújul a borkínálat és a prémium kategóriás termékek is nagyobb hangsúlyt kapnak. A sorban állást pedig a hosszabb futószalaggal, és önkiszolgáló kasszákkal igyekszik lerövidíteni a Lidl, emellett szélesebb "utcák" lesznek a bolton belül a polcok között. Az első „Jövő üzlete” koncepció alapján készült bolt a napokban nyitott az angliai Rushdenben.

Ezek a lépések arra utalnak, hogy a Lidl a tehetősebb vásárlókat célozza meg - mondta a Guardiannek Bryan Roberts, a Kantar szakértője. Eddig a viszonylag szűk választékra és alacsony árakra épülő modellt követte a Lidl, de ez változóban van, így tovább szűkülhet a diszkontok és a szupermarketek közötti szakadék.

Ha a boltláncok legfontosabb heti akciós termékeinek árára kíváncsi, nézze meg a Mindenár.hu főoldalát. A felső sorban az áruházak logójára kattintva jönnek elő az adott áruház akciós termékei, amelyek között - a bal oszlopban található felsorolás alapján - kategóriánként is lehet keresgélni.

Ha tetszett a cikk, akkor kövessen minket a Facebookon is!

 

 

 

 

Főoldal
Heti elemzés
Együttműködő partnereink: cafeblog eletforma.hu wessling
Hogyan működik az oldal? Heti elemzés Kapcsolat Mindenár blog Hírlevél-feliratkozás