HÍRLEVÉL FELÍRATKOZÁS:

Cukorellenes lépés a Tescótól Dátum: 2016.11.23.

A Tesco 2011-ben indította cukorellenes hadjáratát, ami új állomásához érkezett: november 11-től ugyanis valamennyi Nagy-Britanniában forgalmazott saját márkás üdítőjében decinként maximum 5 gramm cukor van - írja a Buksza. Egy tescós üdítőket fogyasztó átlagos brit vásárló szempontjából ez azt jelenti, hogy 2011-hez képest 20 százalékkal kevesebb cukrot visz be a szervezetébe.  (Részleteket itt olvashat.) Itt pedig megnézheti, hogy a magyar piacon kapható népszerű márkás üdítőkben mennyi cukor van - a különbségek jelentősek.

A Buksza rendszeresen együttműködik a Mindenárral.

Főoldal
Heti elemzés
Együttműködő partnereink: cafeblog eletforma.hu wessling
Hogyan működik az oldal? Heti elemzés Kapcsolat Mindenár blog Hírlevél-feliratkozás