HÍRLEVÉL FELÍRATKOZÁS:

A Lidl a magyar mintát viszi Nagy-Britanniába Dátum: 2014.07.01.

Ahogy Magyarországon már megtette, Nagy-Britanniában is saját pékségeket alakít ki a Lidl. Forintban számolva 86 milliárdot költ erre. 

lidl

A német kézben lévő Lidl a friss élelmiszerekre és a pékipari termékekre koncentrál a jövőben Nagy-Britanniában. A Marketingweek.co.uk híre szerint az új termékek elhelyezése miatt a Lidl-üzletek nagy részét át kell alakítani, az korszerűsítésekre igen tekintélyes összeget, összesen 220 millió fontot - azaz 86 milliárd forintot - költ a társaság. Emellett 2500 új munkahelyet hoz létre, olyan így lesz például pékipari menedzser is a jövőben. 

A nagy-britanniai lépés nem meglepő, hiszen a Lidl már bejárta ez az utat Magyarországon. Kezdetben csak előre csomagolt péksüteményeket árultak a magyarországi üzletekben, ám az elmúlt években az üzletek többségében alakítottak ki sütödét. Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgtóságának elnöke még 2012 végén erről azt nyilatkozta, rendkívül nagy projekt volt ez, kilenc hónap alatt 147 egyégben hoztak létre pékséget a bolton belül.

 

(Fotó: Wikipedia)

Főoldal
Heti elemzés
Együttműködő partnereink: cafeblog eletforma.hu wessling
Hogyan működik az oldal? Heti elemzés Kapcsolat Mindenár blog Hírlevél-feliratkozás